Miksi mies lakkasi kertomasta pieru-vitsejä?
Hänelle kerrottiin, että hänen vitsinsä haisevat.
Kirjoittanut: Jansson | Lisätty: 30.09.2021 | Pieruvitsi

Miksi mies lakkasi kertomasta pieru-vitsejä?
Hänelle kerrottiin, että hänen vitsinsä haisevat.



Yhteistyökumppanin mainos:

Uusin pieruvideo
Katso hauskoja pieruvideoita
Pysy kuulolla ja tilaa Liekkipierun kanava



Svanten ja Håkanin suhde oli mennyt perustavanlaatuiseen kriisiin.
Svante mököttää olohuoneen sohvalla ja Håkan kiskoo lenkkareita jalkaansa eteisessä pylly pystyssä.
Håkanilta pääsee pieru, johon Svante tuhahtaa loukkaantuneena sohvan pohjalta:
- Nyt on vähän myöhäistä lähetellä lentosuukkoja...
Mikä leijuu kaupassa hyllyjen välissä, mutta kukaan ei tiedä kenen se on?
- Pieru
Mitä kuukautissuoja kirjoitti pierulle kiitosilmoitukseen?
Olet tuuli siipieni alla.
Mikä on terävintä maailmassa?
- Pieru! Se tulee kevyesti läpi kaksista housuista, eikä tee reikää.
Laki ei kiellä pieremästä saunassa. Siihen on kaksi mielipidettä, eli tottakai ja ei missään nimessä. Fysiikanlakien mukaisesti pieru ei haise saunassa, koska sen aromiaineet tuhoutuvat välittömästi saunan lämpötilassa.
Siksi onkin ehdotettu yleisiin saunoihin erityistä pieruaikaa tai sitten saunaan voi ottaa omat korvasuojaimet mukaan. On myös ehdotettu saunoihin asennettavan kaijuttimet, joista tulee tasaisin väliajoin nauhoitettuja pieruääniä, näin kukaan ei tiedä, jos joku pieraisee oikeasti. Eikä siitä siis häiriinny.
Pieru kysyi tomaatilta erityiskykyä.
Tomaatti siihen:
- Minä punastun helposti. Mikä sinun erityiskykysi on?
Pieru:
- Olen läsnä, vaikka minua ei nähtäisi.
Pieru on kuin menestys.
Se häiritsee sinua vain silloin, kun se ei ole sinun.
Mitä astronautti sanoi kun pieraisi?
- Ilmalukko petti.
Intiaanipäälliköllä oli ilmavaivoja hän pyysi miestä hakemaan lääkettä.
Mies meni apteekkiin sanoi myyjälle:
- Suuri päällikkö ei pierua.
Seuraavana päivänä mies tuli taas ja sanoi:
- Suuri päällikkö ei pierua.
Seuraavana päivänä lääkäri kysyi oliko lääke tehonnut, johon mies sanoi:
- Suuri pieru ei päällikköä!
Pieraisin tänään ja neljä ihmistä kääntyi.
Tuntui kuin olisin ollut The Voice of Finlandissa...




Yhteydenotto & tiedustelut: